L-TEAM
L-TEAM SOCIAL MEDIA
  • HOME
  • E-BOOKS
  • E-COURSES
  • Blog
  • ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ
  • ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
  • Motivation
  • LIBRARY
  • ABOUT

το BLOG μας

Σημείο δημοσίευσης άρθρων σχετικά με την ανάπτυξη της επιχείρησης μας, περί εμποδίων, περί ηγεσίας, περί ευτυχίας και όχι μόνο..

YouTube Channel

Ψυχρό τηλεφώνημα: υπάρχουν τρόποι για να γίνει θερμότερο

17/12/2017

0 Comments

 
Στατιστικά, μόνο το 1%-3% των ψυχρών τηλεφωνημάτων καταλήγει στο κλείσιμο ραντεβού. Όταν το ίδιο όμως τηλεφώνημα γίνεται μέσω συστάσεων, το ποσοστό επιτυχίας φτάνει το 40%! 

Picture

Σύμφωνα με στατιστικές μελέτες μόνο το 1%-3% των ψυχρών τηλεφωνημάτων καταλήγει στο κλείσιμο ραντεβού, ενώ γενικότερα, είναι μια πρακτική δύσκολη, και για τους συμβούλους και για τους υποψήφιους πελάτες. Όταν το ίδιο όμως τηλεφώνημα, γίνεται μέσω συστάσεων, το ποσοστό επιτυχίας φτάνει το 40%!
Το συμπέρασμα στο οποίο φτάνει κανείς βλέποντας τη διαφορά ανάμεσα στα δύο αυτά ποσοστά είναι ότι δεν πρέπει ποτέ να επιχειρεί επαφή με υποψήφιο χωρίς να έχει στα χέρια του κάποιο είδος σύστασης, ένα, έστω και μακρινό, σημείο αναφοράς.

Μάλιστα, όσο πιο ελπιδοφόρο είναι το όνομα που έχει στα χέρια του, τόσο περισσότερο πρέπει να περιμένει μέχρι να φτιάξει ένα είδος σύστασης, γιατί αλλιώς κινδυνεύει να κάψει αυτό το δυνατό του χαρτί!

Οι συστάσεις που ψάχνετε μπορούν αν έρθουν από τρία διαφορετικά μέρη: το υπάρχον πελατολόγιο, το δίκτυο φίλων και γνωστών και, όσο περίεργο και αν ακούγεται, το διαδίκτυο.

Για να γίνει μια καλή αρχή, καλό είναι να συγκεντρώσετε μια λίστα με κατάλληλους υποψήφιους, έστω και αν τους γνωρίζετε μόνο ονομαστικά. Στη συνέχεια, προσπαθείτε για κάθε έναν από αυτούς, να βρείτε ένα συνδετικό στοιχείο.

Με τη λίστα στο χέρι, ρωτάτε πελάτες και φίλους, αν ξέρουν κανέναν από αυτούς. Αυτό, είναι το πρώτο βήμα.

Σε δεύτερη φάση, μπορείτε να στραφείτε στην τεχνολογία. Συνδεθείτε με όσους είναι στη λίστα, μέσω LinkedIn, Facebook και Twitter.

Αμέσως, θα μάθετε πολλά περισσότερα για αυτούς. Πολύτιμες πληροφορίες, για τη δουλειά, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, τα ενδιαφέροντα, την οικογενειακή τους κατάσταση. Ακόμη, θα έχετε πρόσβαση στο δίκτυο των δικών τους γνωστών και φίλων, συναδέλφων, συνεργατών. Όλες αυτές οι πληροφορίες μπορεί να σας δείξουν το δρόμο ή τον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσετε να βρείτε μια σύσταση.

Την ίδια διαδικασία αξίζει να την κάνετε και με το υπάρχον πελατολόγιό σας – ενδεχομένως η λίστα φίλων και ενδιαφερόντων των πελατών σας, να σας οδηγήσει σε πιθανούς υποψηφίους για τους οποίους μπορείτε φυσικά να ζητήσετε σύσταση από τον ίδιο τον πελάτη σας!

Θα σας δείξει επίσης, αυτή η διαδικασία, ποιοί από τους πελάτες σας μπορούν να αποτελέσουν για εσάς κέντρα επιρροής.

Προηγουμένως ωστόσο, θα πρέπει να “εκπαιδεύσετε” τον σύνδεσμό σας, στον τρόπο με τον οποίο θα σας συστήσει – ανάλογα δηλαδή με αυτό που θέλετε να προβάλετε πρώτο στον εκάστοτε υποψήφιο!
Αυτή η προσέγγιση θέλει ένα άλλο είδος οργάνωσης. Λίστα καταλλήλων υποψηφίων, έρευνα στα ψηφιακά μέσα, σχέδιο για την απόκτηση συστάσεων. Είναι όμως πολύ καλύτερο από το να βουτά κανείς γυμνός στα παγωμένα νερά του …ψυχρού τηλεφωνήματος και φέρνει αποτελέσματα που θα ζήλευε κάθε επαγγελματίας των χρηματοικονομικών πωλήσεων.

Δεν χρειάζεται φυσικά να πει κανείς, ότι με την ίδια προσοχή και επιμέλεια, θα πρέπει, πριν απο όλα τα παραπάνω, να έχετε στήσει το δικό σας ψηφιακό προφίλ σε όλα αυτά τα μέσα.
Με τον ίδιο τρόπο που ο κάθε Σύμβουλος προσέχει την φυσική του εμφάνιση πριν από κάθε ραντεβού – ντύσιμο, χτένισμα κλπ – με τον ίδιο ακριβώς τρόπο πρέπει να προσέχει και την ψηφιακή του εμφάνιση.

Όσο περνά ο καιρός, τα δύο αυτά, θα φτάσουν να έχουν την ίδια σημασία!

ΠΗΓΗ

0 Comments



Leave a Reply.

      Ας γνωριστούμε καλύτερα...

    Submit

    L-TEAM

    Launching People
    γιατί κάθε όνειρο αξίζει μια ευκαιρία..


    ΑΡΧΕΙΟ

    March 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    August 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    August 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    August 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014


    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    All
    ECredit
    Thinking Out Of The Box
    Κείμενα Συνεργατών
    Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
    Οι σκέψεις μου
    Περί Εμποδίων
    Περί Ευτυχίας
    Περί Ηγεσίας
    Συμβουλές Ανάπτυξης
    Το παιχνίδι του Χρήματος


    RSS Feed



Proudly powered by Weebly