L-TEAM
L-TEAM SOCIAL MEDIA
  • HOME
  • E-BOOKS
  • E-COURSES
  • Blog
  • ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ
  • ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
  • Motivation
  • LIBRARY
  • ABOUT

το BLOG μας

Σημείο δημοσίευσης άρθρων σχετικά με την ανάπτυξη της επιχείρησης μας, περί εμποδίων, περί ηγεσίας, περί ευτυχίας και όχι μόνο..

YouTube Channel

Χθες αγοράζαμε προϊόντα, σήμερα «αγοράζουμε» εμπειρίες!

6/10/2014

0 Comments

 
Η δημιουργία εμπειρίας κατά τη διαδικασία της πώλησης έγινε έκδηλη τα τελευταία χρόνια. Οι καταναλωτές δεν αρκούνται μόνο στην αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας που επιθυμούν, αλλά αξιολογούν τη συνολική επαφή τους με την επιχείρηση που θα τους τα παρέχει.

Picture

Έτσι μπορεί δύο επιχειρήσεις να προσφέρουν το ίδιο ποιοτικά προϊόν και το ίδιο επίπεδο εξυπηρέτησης, αλλά η μία εκ των δύο να έχει δουλέψει ουσιαστικά πάνω στη δημιουργία εμπειρίας και να ξεπερνά την άλλη κατά πολύ σε πωλήσεις.

Για να δημιουργήσετε μια αξέχαστη εμπειρία στους πελάτες σας πρέπει να ξεκινήσετε από τρεις βασικές αρχές:

1. Γνωρίστε τον πελάτη σας
Το να γνωρίζουμε τον πελάτη μας δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο στα προσωπικά στοιχεία ή τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του. Υπάρχουν σήμερα διάφοροι μέθοδοι, όπως προγράμματα CRM, ή ηλεκτρονικοί (digital) τρόποι για να συλλέγουμε σύνθετα ‒αλλά πολύ χρήσιμα‒ στοιχεία για τους πελάτες μας (π.χ. ιστορικό συναλλαγών σε διάφορα κανάλια διανομής, ψυχογραφικά στοιχεία κα). Έτσι με το σωστό συνδυασμό αυτών των πληροφοριών μπορούμε να γνωρίσουμε καλύτερα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους. Με τη γνώση αυτή μπορούμε να σχηματίσουμε τα προφίλ των πελατών μας ανά ομάδες και να δημιουργήσουμε προϊόντα, υπηρεσίες αλλά και μοτίβα εξυπηρέτησης που θα τους αφήσουν απόλυτα ικανοποιημένους.

2. Εξατομικεύστε την προσέγγισή σας
Το βασικό κλειδί στην εξατομίκευση της προσέγγισής σας είναι αναγνώριση του πελάτη, δηλαδή να γνωρίζετε ποιος είναι, τι του αρέσει και τι θέλει (σε επαναλαμβανόμενους πελάτες). Σκεφτείτε πόσο οικεία νιώθετε κάθε φορά που καλείτε σε κάποια εταιρία (συνήθως τράπεζα) και σας προσφωνούν με το όνομά σας με την έναρξη της συνομιλίας. Η αναγνώριση τη εισερχόμενης τηλεφωνικής κλήσεις, τα email ID, τα cookies, οι εφαρμογές των κινητών και τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να σας βοηθήσουν πολύ στην αναγνώριση των πελατών σας. Φυσικά, δεν αρκεί μόνο αυτό, πρέπει να προσφέρετε στον πελάτη σας εξατομικευμένη υπηρεσία ώστε να νιώσει σημαντικός και πως έχει αξία!

3. Κάντε εύκολη τη συναλλαγή του πελάτη με την επιχείρησή σας
Οι πολύπλοκες διαδικασίες δυσκολεύουν τη συναλλαγή του πελάτη με την επιχείρηση. Πρέπει να σκέφτεστε πολυδιάστατα και να εφαρμόζετε συνδυαστικούς τρόπους συναλλαγών. Ας πούμε πως έχετε να προτείνετε στον πελάτη πάνω από πέντε επιλογές, μέχρι να ολοκληρώσετε θα έχει ξεχάσει την πρώτη. Θα ήταν χρήσιμο, για παράδειγμα, αυτά που λέτε να φαίνονται μέσω ειδικής εφαρμογής στο κινητό του και να τα βλέπει παράλληλα καθώς σας ακούει. Εκτός από αυτήν την προσέγγιση, σημαντικό είναι το προσωπικό σας να είναι θερμό, να υπάρχουν διαθέσιμες όλες οι πληροφορίες που θα διευκολύνουν τον πελάτη, να υπάρχουν διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών και οι συνεργάτες σας να είναι σε ετοιμότητα να αντιδράσουν κ.ά.

Τα παραπάνω είναι η βάση για να αρχίσετε να χτίζετε μια διαφορετική εμπειρία στα μάτια των πελατών σας. Δεν αρκούν όμως μόνο αυτά για να δημιουργήσετε μια μοναδική εμπειρία που θα δημιουργήσει θετικά συναισθήματα τους πελάτες σας. Σκεφτείτε ακόμα παράγοντες όπως η ποιότητα, η ικανότητα να εμπλέκετε τον πελάτη σας με την επιχείρηση, το after-sales support και, φυσικά, την προσωπικότητα και το στιλ σας! Εάν πετύχετε, ο πελάτης θα ζει μαζί σας μια μοναδική εμπειρία που κανείς ανταγωνιστής δε θα μπορεί να ξεπεράσει!


ΠΗΓΗ

Πλέον υπάρχει μία συνολική λύση σε όλα τα παραπάνω!

Υπάρχει ένα ΝΕΟ αποτελεσματικό marketing μιας μικρομεσαίας επιχείρησης το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε κάθε ΜΜΕ να χρησιμοποιεί εργαλεία marketing high tech και να ανταγωνίζεται τις μεγάλες επιχειρήσεις σε αυτό τον τομέα..

Δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ >> 
www.l-team.gr/blog/to-neo-mme-apotelesmatiko-marketing
Picture

0 Comments



Leave a Reply.

      Ας γνωριστούμε καλύτερα...

    Submit

    L-TEAM

    Launching People
    γιατί κάθε όνειρο αξίζει μια ευκαιρία..


    ΑΡΧΕΙΟ

    March 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    August 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    August 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    August 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014


    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    All
    ECredit
    Thinking Out Of The Box
    Κείμενα Συνεργατών
    Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
    Οι σκέψεις μου
    Περί Εμποδίων
    Περί Ευτυχίας
    Περί Ηγεσίας
    Συμβουλές Ανάπτυξης
    Το παιχνίδι του Χρήματος


    RSS Feed



Proudly powered by Weebly