L-TEAM
L-TEAM SOCIAL MEDIA
  • HOME
  • E-BOOKS
  • E-COURSES
  • Blog
  • ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ
  • ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
  • Motivation
  • LIBRARY
  • ABOUT

το BLOG μας

Σημείο δημοσίευσης άρθρων σχετικά με την ανάπτυξη της επιχείρησης μας, περί εμποδίων, περί ηγεσίας, περί ευτυχίας και όχι μόνο..

YouTube Channel

Πώς να ''προφυλαχτείτε'' από τις τεχνικές χειραγώγησης και ελέγχου της κοινής γνώμης..

23/8/2015

0 Comments

 
Δεν είναι ωραίο να νιώθεις , μέλος του «κοπαδιού » που το φοβερίζουν με τον κακό λύκο.
Έχετε «πιάσει » πολλές φορές τον εαυτό σας να ανησυχεί, να τρομοκρατείται με… με αυτά που ακούει.

Δεν θέλεις να αποφασίζουν οι άλλοι για εσένα, χωρίς εσένα.

Picture
Σε έχουν μπερδέψει και δεν ξέρεις ποιον να πιστέψεις, σε ποιον να έχεις εμπιστοσύνη πλέον, δεν κατάλαβες γιατί το 62% του λαού στο δημοψήφισμα είπε ΌΧΙ στην λιτότητα και το 83% των Βουλευτών που ο ίδιος έστειλε στην Βουλή είπε ΝΑΙ;

Δεν θα θέλατε να αποδειχθεί ότι σας κορόιδεψαν πάλι, ότι σας παραπλάνησαν, ότι σας έπιασαν κορόιδο, ότι μαζί με χιλιάδες… σας χρησιμοποιούν, ως κοινή γνώμη .

Απορείς πως τα καταφέρνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι, απορείς πως έγινε ξαφνικά να συμφωνείς μαζί τους... κ.α.

Το σοκαριστικό είναι ότι..

Πλέον , η χειραγώγηση της Κοινής γνώμης, παραβιάζει κατάφωρα το ΣΎΝΤΑΓΜΑ.

Ο έλεγχος και η χειραγώγηση της κοινής γνώμης, που στηρίζει την λαϊκή κυριαρχία, στην οποία στηρίζεται η Συνταγματική μας Τάξη.. είναι, άνευ προηγουμένου, καθώς έχουν αναπτυχθεί μηχανισμοί χειραγώγησης, με "την τελευταία λέξη της τεχνολογίας "

Picture
ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ… Η ΓΝΩΣΗ

Να γνωρίζουμε πότε τελείται χειραγώγηση σε βάρος μας, πότε τελείται χειραγώγηση της κοινής γνώμης , ώστε να καταλαβαίνουμε την σκοπιμότητα.

Θα πρέπει λοιπον να ξέρουμε ότι θέτουν σε λειτουργία σε βάρος μας τις εξής τεχνικές :

1. Την εφαρμογή τακτικών δόγματος ΣΟΚ, σε βάρος της κοινής γνώμης και έτσι, την δημιουργία συνήθως υπερβολικής ανησυχίας που οδηγεί σε ακινησία.

παράδειγμα: τα Capital Controls στις τράπεζες.

1α. Την τεχνική, της συστηματικής παραπληροφόρησης, της σκόπιμης παρερμηνείας κτλ. 

παράδειγμα: αμέσως μετά την ομιλία του όποιου πρωθυπουργού, πολλοί "εξειδικευμένοι " δημοσιογράφοι, σπεύδουν να εξηγήσουν τι ακούσαμε.

2. Την τεχνική της δημιουργίας προβλημάτων, και στη συνέχεια παροχής των λύσεων, την δημιουργία ανασφάλειας για το αύριο χωρίς βάση.

παράδειγμα: "σου δείχνουν" την καταστροφή όταν χρεοκοπήσουμε, για να δεχτείς "λογικά" την λιγότερο χειρότερη καταστροφή, το μνημόνιο.

3. Την τεχνική της υποβάθμισης ή της υπερβολικής αναβάθμισης κάποιου γεγονότος, θέματος κτλ 

παράδειγμα: πριν την ψήφιση του νέου μνημονίου, βλέπουμε αναφορές για την διαγραφή του χρέους ή τα ΜΜΕ παίζουν συνέχεια τον ξυλοδαρμό μετανάστη από αστυνομικό, πριν την ψήφιση νόμου για την κρατική αυθαιρεσία.

4. Την στρατηγική της αναβολής (σαλαμοποίηση), με σκοπό την εξάντληση της κρίσης σας.

παράδειγμα: κάθε χρόνο την τελευταία στιγμή παρατείνεται η υποβολή φορολογικής δήλωσης ή οι συνεχής αναβολές του Eurogroup, της απόφασης, για το μέλλον της Ελλάδας.

5. Την στρατηγική του να απευθύνεσαι στο κοινό σαν να είναι μωρά παιδιά και να του θέτεις διλήμματα, όταν πλέον το έχεις οδηγήσει σε αδιέξοδο. 

Παράδειγμα: Χρεοκοπία ή σκληρότερο μνημόνιο, Εκτός Ευρώπης και χάος ή εντός Ευρώπης και οικονομικό προτεκτοράτο, κίνδυνος «κουρέματος» καταθέσεων σε περίπτωση εκλογών κ.α.

6. Την τεχνική του να απευθύνονται στο συναίσθημα μάλλον παρά στη λογική, εκεί που δεν ενδείκνυται , αλλά να λένε και άλλα να κάνουν.

Παράδειγμα: Δήλωση δεν θα επιτρέψουμε την πώληση της πατρίδας μας, αλλά για το καλό μας θα δεχτούμε μια επαχθής συμφωνία ή δεν θέλουμε τα παιδιά μας να μας που προδότες, αλλά δεν θέλουν να πεινάσει ο Ελληνικός λαός .

7. Την τεχνική του να κρατάνε το κοινό σε άγνοια και ανοησία ή να στρέφουν την προσοχή του σε άλλα θέματα.

Κανείς δεν λέει ότι το χρέος της Ελλάδας είναι πλασματικό και "υφίσταται " μόνο και μόνο για να χρησιμοποιηθεί ως μέσο πίεσης

8. Την τεχνική του να ενθαρρύνεις το κοινό να αρέσκεται στη μετριότητα. 

Ρεπορτάζ για το ότι κατακλύζονται οι παραλίες σε περίοδο κρίσης , ότι ο Ελληνικός λαός είναι ένας περήφανος λαός κ.α

10. Την τεχνική του να δείχνουν έμφαση στο προφανές ή ότι γνωρίζουν τις ανάγκες των ατόμων καλύτερα από όσο τις γνωρίζουν τα ίδια για τον εαυτό του. 

παράδειγμα: Σε απόγνωση οι γέροντες στις ουρές έξω από τις τράπεζες για 60 ευρώ , χιλιάδες ακυρώσεις στον Τουρισμό λόγο κρίσης και Capital Controls

Ο καθένας μας λοιπόν, ας «μάθει », ας αναρωτηθεί την επόμενη φορά, γιατί λένε γι αυτό, γιατί προέκυψε αυτό το θέμα, γιατί έχει αυτές μόνο τις επιλογές .
Ο καθένας μας, ας αναρωτηθεί ποια είναι η σκοπιμότητα, ποια είναι τα συμφέροντα, ποιοι θα ωφεληθούν εάν συμβεί αυτό που μας λένε ή το άλλο που μας κρύβουν.
Ο καθένας μας ας καταλάβει γιατί τόσο πολύ θέλουν να πιστέψει το ένα η το άλλο.

Ας δείξουμε σε όλους αυτούς που αρέσκονται στην χειραγώγηση μας… τι σημαίνει λαϊκή Κυριαρχία, τι σημαίνει η διατύπωση στο άρθρο 1 παρ 3 του Συντάγματος...

- Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.


ΠΗΓΗ

Picture

0 Comments



Leave a Reply.

      Ας γνωριστούμε καλύτερα...

    Submit

    L-TEAM

    Launching People
    γιατί κάθε όνειρο αξίζει μια ευκαιρία..


    ΑΡΧΕΙΟ

    March 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    August 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    August 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    August 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014


    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    All
    ECredit
    Thinking Out Of The Box
    Κείμενα Συνεργατών
    Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
    Οι σκέψεις μου
    Περί Εμποδίων
    Περί Ευτυχίας
    Περί Ηγεσίας
    Συμβουλές Ανάπτυξης
    Το παιχνίδι του Χρήματος


    RSS Feed



Proudly powered by Weebly