"Λέω σήμερα να μιλήσουμε για ένα θέμα που με διασκεδάζει και το βρίσκω συναρπαστικό. Πρόκειται για μια σχεδόν αρχαία πια εν έτει 2014 προκατάληψη περί πυραμιδικών συστημάτων.

Να ξεκαθαρίσω εκ των προτέρων πως το να μην γνωρίζει κάποιος ένα θέμα δεν είναι ντροπή. Το να έχει παντελή άγνοια όμως, αλλά να νομίζει ότι γνωρίζει και να παριστάνει τον ειδήμονα χωρίς να μπορεί να τεκμηριώσει αυτό που λέει γιατί πολύ απλά δεν έχει μπει στον κόπο κάνει μια έρευνα πρώτα, είναι άλλο. Επίσης θεωρώ απογοητευτικό νέοι άνθρωποι να αφορίζουν προοδευτικές ιδέες και να βάζουν ταμπέλες ή να ακολουθούν ταμπέλες που έβαλαν κάποιοι άλλοι βασισμένοι στον φόβο και την προκατάληψη, και να επιλέγουν να αγνοούν την πραγματικότητα. Να μην αντιλαμβάνονται πως όλα γύρω τους εξελίσσονται και οι ίδιοι παραμένουν στάσιμοι αντιστεκόμενοι σθεναρά στην πρόοδο και στην αλλαγή. Να λοιπόν μια χιουμοριστική οπτική επάνω στο εμπόριο και γενικά στην οικονομία.
Θα μιλήσουμε λοιπόν σήμερα για... πυραμίδες!
Και πριν δούμε τι δεν είναι πυραμίδα ας δούμε πρώτα τι είναι!... Πυραμίδα είναι αυτό το γεωμετρικό σχήμα!
Και αυτό το οικοδόμημα των αρχαίων Αιγυπτίων...
Ή το οργανόγραμμα μιας εταιρίας/επιχείρησης όπου υπάρχουν ο ιδιοκτήτης ή οι μέτοχοι, το διοικητικό συμβούλιο, ο διευθυντής, ο υποδιευθυντής, ο προσωπάρχης, ο οικονομικός διευθυντής, τα στελέχη, οι τμηματάρχες, οι προϊστάμενοι και το προσωπικό.
Κάποιος που θέλει να ανέβει την ιεραρχία πρέπει να αυξάνει συνεχώς την αξία του για την εταιρία και να πάρει τη θέση του προηγούμενου προϊσταμένου του. Όλοι αμείβονται σύμφωνα με την ανάγκη της επιχείρησης για την υπηρεσία που προσφέρουν, την ικανότητά τους να το κάνουν και το βαθμό δυσκολίας να τους αντικαταστήσουν. Για το λόγο αυτό βλέπουμε συχνά πως αντί κάποιος να βοηθήσει τον υφιστάμενό του να γίνεται καλύτερος, του βάζει τρικλοποδιές από φόβο μην του φάει τη θέση.
Η ίδια η δομή του εμπορίου είναι... πυραμίδα. Υπάρχει ο παραγωγός ο οποίος πουλάει σε μεσάζοντες και χονδρεμπόρους, οι οποίοι πουλάνε σε λιανέμπορους οι οποίοι πουλάνε στον τελικό καταναλωτή. Όσο πιο κάτω στην πυραμίδα τόσο ακριβότερα πληρώνεις, όσο πιο πάνω τόσο περισσότερα εισπράττεις. Το να ανέβεις κάποια σκαλοπάτια της σημαίνει μεγάλη επιχειρηματική επένδυση.
Ποιες είναι οι επιχειρήσεις συστάσεων; Όλες οι επιχειρήσεις που γνωρίζετε.
Αυτές που πουλάνε λιανική ή χονδρική, προϊόντα ή υπηρεσίες. Έχουν έναν ιδιοκτήτη ο οποίος έχει υπεύθυνους καταστήματος και υπαλλήλους. Πέρα του γεγονότος ότι η ίδια η δομή είναι...πυραμίδα, έχουν και πελάτες που τους συστήνουν σε φίλους, συγγενείς και γνωστούς...αμισθί! Δεν πληρώνονται καθόλου παρότι δημιουργούν όγκο συναλλαγών προς όφελος του επιχειρηματία, ο οποίος παραβλέπει το γεγονός πως του κάνουν την καλύτερη δυνατή διαφήμιση!
Στόμα με στόμα!!!
Αν ο κάθε επιχειρηματίας καταλάβαινε πως οι πελάτες του είναι ταυτόχρονα και οι καλύτεροι πωλητές του θα έπρεπε να ορίσει ένα ποσοστό επί του τζίρου ως προμήθεια για να τους έχει πιστούς και ικανοποιημένους...
Συμπέρασμα: κανείς δεν πρέπει να συστήνει καμία επιχείρηση χωρίς αμοιβή.
"Είσαι πυραμίδα δεν σε συστήνω σε κανέναν. Δεν είναι δίκαιο να ωφελείσαι μόνο εσύ από τις δικές μου συστάσεις"...
ΠΗΓΗ