Αλλά πώς μπορεί ένας επιχειρηματίας να γνωρίζει τι περιμένουν οι πελάτες του από αυτόν και την επιχείρησή του;
Συχνά είναι δύσκολο να βρεθούν απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα, επιπλέον, αυτή είναι μια ιδιαίτερα εξατομικευμένη διαδικασία. Ωστόσο, υπάρχουν προγράμματα και εργαλεία που διευκολύνουν την καθημερινή ζωή σε αυτή τη ζούγκλα δεδομένων.
1. Παρατηρήστε τις δραστηριότητες των πελατών σας…
…όμως χωρίς πολύ κόπο. Η συλλογή των δεδομένων των πελατών σας δεν πρέπει να απαιτεί περισσότερη προσπάθεια από την αξιολόγηση και τον σχεδιασμό των πωλήσεων και του marketing. Τα σύγχρονα προγράμματα CRM μπορούν να σας υποστηρίξουν με αποτελεσματικό τρόπο. Σας βοηθούν να παρατηρείτε την αγοραστική δραστηριότητα των πελατών σας Παράδειγμα αποτελούν οι κάρτες πελατών, οι οποίες με κάθε αγορά καταγράφουν συγκεκριμένα δεδομένα ή ιστοσελίδες με εξατομικευμένο online shopping.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Η Cashback Card μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό με τον βέλτιστο τρόπο. Απλά ζητήστε την κάρτα σε κάθε αγορά που κάνουν οι πελάτες σας, γιατί ακόμα και αν έχουν μια Cashback Card με διαφορετικό design, λαμβάνουν τα προνόμιά τους παντού και εσείς αποκτάτε νέα δεδομένα. Ως αποτέλεσμα, επωφελείστε ως επιχειρηματίας και από τους πελάτες άλλων επιχειρήσεων και από τα προνόμια του Shopping Community, διπλά.
2. Μάθετε ποιες είναι οι ανάγκες των πελατών σας
Σε αυτό το σημείο, μια προληπτική προσέγγιση αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία. Ρωτήστε απευθείας τους πελάτες σας (προσωπικά ή χρησιμοποιώντας έρευνες πελατών) ή προσφέρετε μια κατάλληλη υπηρεσία ή ένα κατάλληλο προϊόν με βάση τη συμπεριφορά τους.
Επίσης είναι συχνά απαραίτητο να εμβαθύνουμε στο θέμα και να ορίσουμε διαφορετικές ομάδες-στόχου. Αυτό μπορεί να ξεκινήσει με διάφορα απλά κριτήρια, όπως η ηλικία, το φύλο ή η οικογενειακή κατάσταση, αλλά μπορεί επίσης να γίνει πιο συγκεκριμένα και να περιλαμβάνει προηγούμενες αγοραστικές επιλογές ή προσωπικά ενδιαφέροντα. Όσο περισσότερο αισθάνεται ο πελάτης ότι απευθύνεστε προσωπικά σε αυτόν, τόσο το καλύτερο!
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Η έρευνα ικανοποίησης πελατών που υπάρχει στο Customer Communication Module του Premium Partner Program μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό. Με αυτό αποστέλλετε εξατομικευμένες έρευνες μέσω e-mail και λαμβάνετε απευθείας από τους πελάτες σας πληροφορίες σχετικές με την επιχείρηση.
3. Ανακαλύψτε εμπορικές δυνατότητες
Εάν γνωρίζετε την τρέχουσα κατάσταση των πελατών σας, μπορείτε να τους προσεγγίσετε πολύ καλύτερα και να τους ενθαρρύνετε να κάνουν αγορές προϊόντων και υπηρεσιών. Μπορείτε να προσαρμόσετε προσφορές και υπηρεσίες στις ανάγκες τους με τις οποίες θα αυξήσετε τις πιθανότητες πώλησης.
Ορισμένα παραδείγματα:
- Είστε κτηνίατρος και ένας ιδιοκτήτης σκύλου έχει εμβολιάσει το κουτάβι του σε εσάς. Στη συνέχεια, θα μπορούσατε να υπενθυμίσετε στον πελάτη σας την ανάγκη για επανεμβολιασμό του αγαπημένου τετράποδου φίλου του και στο πλαίσιο αυτό να του προσφέρετε άλλες υπηρεσίες και προϊόντα.
- ή είστε ιδιοκτήτης ενός ρομαντικού ξενοδοχείου και ένα ζευγάρι κάνει κράτηση για τον μήνα του μέλιτος. Μάθετε με διακριτικό τρόπο την ημερομηνία γάμου και αποστέλλετε κάθε χρόνο μια υπενθύμιση μαζί με τις κατάλληλες προσφορές για την επέτειο.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Με το Premium Partner Program, μπορείτε με την εγγραφή των πελατών σας στο UTERM να προσθέσετε ταυτόχρονα επιπλέον ερωτήσεις, οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν στα επιχειρηματικά σας ενδιαφέροντα και να προσαρμοστούν στην προσφορά σας.
4. Δημιουργήστε μοναδικές σχέσεις και μοναδικές εμπειρίες με τους πελάτες σας
Οι πελάτες θέλουν να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη οι επιθυμίες και οι ανησυχίες τους, ακόμη και αν τυχόν υπάρξουν προβλήματα στη σχέση τους με την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, μην φοβάστε να απαντήσετε στα παράπονα πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ίσως να μάθετε κάτι σχετικά με τους πελάτες σας και τον εαυτό σας.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Υπάρχουν επίσης αμέτρητες δυνατότητες στο marketing μέσω e-mail. Με ομάδες-στόχου που έχετε ορίσει οι ίδιοι, μπορείτε να στοχεύσετε ακριβώς στο κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε. Έχετε, για παράδειγμα, την τέλεια προσφορά για νέες γυναίκες; Δημιουργήστε μια ομάδα-στόχου για ένα newsletter για τις πελάτισσές σας ηλικίας 18-29 ετών και εφιστήστε την προσοχή τους στο Deal σας.
5. Βελτιώστε την πιστότητα των πελατών σας
Για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων, η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη είναι ένα από τα σημαντικότερα θέματα που τους απασχολούν. Η ενεργή ενασχόληση με τη σχέση που έχετε με τους πελάτες σας δημιουργεί έναν πιο προσωπικό δεσμό και οδηγεί σε μια μακροπρόθεσμη πελατειακή σχέση που μπορεί και να διαδοθεί. Διότι ένα είναι σίγουρο: Η διατήρηση ενός υφιστάμενου πελάτη κοστίζει λιγότερο απ' ότι να αποκτήσετε έναν νέο πελάτη.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Προσφέρετε επίσης ειδικά προνόμια στους πιστούς πελάτες σας. Άλλωστε αποτελούν τη βάση της επιχείρησής σας. Μπορείτε επίσης να συνδυάσετε το στόχο της απόκτησης νέων πελατών με τη δημιουργία πιστών πελατών. Ένα κλασικό παράδειγμα θα ήταν η δράση "Bring a friend!", με την οποία εγγράφετε έναν φίλο και λαμβάνετε ένα voucher στο ταμείο.
Χρειάζομαι ένα πρόγραμμα CRM για την επιχείρησή μου;
Εάν χρησιμοποιηθούν τα προγράμματα CRM σωστά, οδηγούν μακροπρόθεσμα σε εξοικονόμηση πόρων και κόστους σε πολλούς τομείς της επιχείρησης. Οι βασικοί παράγοντες για την επιτυχή εισαγωγή του CRM στην επιχείρησή σας είναι η εστίαση στις ανάγκες των πελατών σας και η κατανόηση των επιθυμιών τους. Με βάση αυτό, μπορείτε να οικοδομήσετε βαθύτερες πελατειακές σχέσεις και να βελτιώσετε τα στοιχεία των πωλήσεών σας. Ένα σύγχρονο πρόγραμμα μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε τον έλεγχο.
Το CRM-Tool για Cashback World Partner στο UTERM παρέχει τη βέλτιστη υποστήριξη για αυτές τις προκλήσεις: Μπορείτε να αξιοποιήσετε όλα τα προνόμια ενός σύγχρονου CRM και να επεκτείνετε τις λειτουργίες των module ανάλογα με τις ανάγκες.
Περισσότερες πληροφορίες για το νέο, καινοτόμο και προσιτό για κάθε μικρομεσαία επιχείρηση ανεξαρτήτως κλάδου Cashback World Retail θα βρείτε επικοινωνώντας μαζί μας εδώ:
ΠΗΓΗ