Το δύσκολο είναι το προϊόν να ξεπεράσει «το χάσμα», όταν συμβεί αυτό αρχίζει και γίνεται ευρέως γνωστό, η ανάπτυξη – προώθηση του επιταχύνεται αφού οι περισσότεροι άνθρωποι ως μιμητικά όντα αντιγράφουν τους early majority και η επένδυση σε αυτό είναι πλέον περιττή. Στο τέλος ακολουθούν και οι late majority ενώ πάντα θα υπάρχουν και οι laggards που προτιμούν τις παραδοσιακές μεθόδους και προϊόντα.
Άραγε πόσοι από εμάς αν είχαν τη πληροφόρηση θα επένδυαν στο Facebook το 2005;;;
Το 2011 η Lyoness είχε αναπτυχθεί σε 28 χώρες ενώ στην Ελλάδα υπήρχαν μόλις 100 συμβεβλημένες επιχειρήσεις και 5.000 καταναλωτές. Σήμερα η Lyoness έχει επεκταθεί σε 46 χώρες και εντός του 2015 θα επεκταθεί σε 4 νέες χώρες ενώ στην Ελλάδα αριθμεί 2.100+ συμβεβλημένες επιχειρήσεις και 115.000+ καταναλωτές με καθημερινή αύξηση. Στο γράφημα της δεύτερης φωτογραφίας φαίνεται η ανάπτυξη των Lyoness μελών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σε παγκόσμιο επίπεδο λοιπόν κάθε 10 λεπτά μια νέα επιχείρηση εντάσσεται στο δίκτυο της Lyoness και κάθε 37 δευτερόλεπτα ένας καταναλωτής σε κάποια από τις 46 χώρες λαμβάνει μια δωρεάν Lyoness cashback card.
Για όσους ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν ενεργά στο τομέα της ανάπτυξης και της τοποθέτησης τους στις αγορές των 46 χωρών που δραστηριοποιείται η Lyoness αλλά και των 4 νέων χωρών που θα δραστηριοποιηθεί εντός του 2015 ο μοναδικός εχθρός τους είναι ο χρόνος.
Το μυστικό είναι να επενδύεις σε ένα προϊόν τη σωστή χρονική στιγμή και δε χρειάζεται να είσαι πάντα αυτός που θα κάνει τη πρώτη κίνηση αλλά αυτός που ακολουθεί νωρίς και γρήγορα τις εξελίξεις και δεν περιμένει να ακολουθήσει τις μάζες όταν το προϊόν γίνει ευρέως γνωστό και αποδεκτό από τη πλειοψηφία των ανθρώπων – καταναλωτών.
«Be a fast follower not a first mover»
ΠΗΓΗ