L-TEAM
L-TEAM SOCIAL MEDIA
  • HOME
  • E-BOOKS
  • E-COURSES
  • Blog
  • ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ
  • ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
  • Motivation
  • LIBRARY
  • ABOUT

το BLOG μας

Σημείο δημοσίευσης άρθρων σχετικά με την ανάπτυξη της επιχείρησης μας, περί εμποδίων, περί ηγεσίας, περί ευτυχίας και όχι μόνο..

YouTube Channel

18 στατιστικά για τις επιχειρήσεις για το 2018

25/2/2018

0 Comments

 
1. Οι επιχειρήσεις που προσφέρουν άριστη εμπειρία πελάτη αυξάνουν το τζίρο τους 4% – 8% πάνω από το μέσο όρο του κλάδου τους. (Bain & Co).

Picture

2. Οι πιστοί πελάτες είναι 4,2 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν ξανά, 5,6 φορές πιο πιθανό να συγχωρήσουν ένα λάθος, 7,2 φορές πιο πιθανό να δοκιμάσουν ένα νέο προϊόν/υπηρεσία και 5 φορές πιο πιθανό να κάνουν σύσταση. (Temkin Group)

3. Η βελτιστοποίηση του customer journey αυξάνει την ικανοποίηση του πελάτη μέχρι και 20%, αυξάνει τα έσοδα της επιχείρησης μέχρι και 15% και μειώνει το κόστος εξυπηρέτησης πελατών μέχρι και 20%. (McKinsey & Company)

4. Για το 82% των πελατών, η ταχύτητα επίλυσης του θέματος/προβλήματος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη. (LivePerson)

5. Το 89% των πελατών που έτυχαν κακής εξυπηρέτησης από μια επιχείρηση, δοκιμάζουν έναν ανταγωνιστή της. (Oracle)

6. Το 40% των πελατών σας θα αγοράσουν από έναν ανταγωνιστή που έχει τη φήμη ότι παρέχει καλή εξυπηρέτηση. (Zendesk)

7. Το 80% των επιχειρήσεων εκτιμούν ότι παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Το 8% των πελατών αυτών των επιχειρήσεων εκτιμούν ότι αυτές οι ίδιες επιχειρήσεις παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση. (Bain & Co.)

8. Αύξηση 5% στη διατήρηση πελατών μπορεί να αυξήσει τα κέρδη μιας επιχείρησης μέχρι και 75%. (Bain & Company)

9. Μετά από μια κακή εμπειρία με μια επιχείρηση, το 22% των πελατών μείωσαν τις αγορές τους και το 19% διέκοψε τη συνεργασία. (Temkin Group)

10. Το 89% των πελατών αισθάνονται απογοήτευση όταν αναγκάζονται να επαναλαμβάνουν το ίδιο θέμα σε πολλούς εκπροσώπους εξυπηρέτησης. (Accenture)

11. Το 42% των εκπροσώπων εξυπηρέτησης δεν μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά τα προβλήματα των πελατών λόγω συστήματος – διακοπή σύνδεσης, απαρχαιωμένο interface, πολλές ανοικτές εφαρμογές. (Forrester)

12. Οι πελάτες που είχαν μια δυσάρεστη εμπειρία στο site μιας επιχείρησης, έχουν 88% λιγότερες πιθανότητες να επιστρέψουν ξανά στο ίδιο site. (Adobe)

13. Το 67% των καταναλωτών επιθυμούν να δουν ή να χρησιμοποιήσουν messaging apps όταν επικοινωνούν με μια επιχείρηση. (Chatbots Magazine)

14. Το 35% των πελατών θέλουν να επικοινωνούν με τον ίδιο εκπρόσωπο εξυπηρέτησης σε κάθε κανάλι επικοινωνίας με την επιχείρηση. (Zendesk)

15. Για το 75% των καταναλωτών είναι πολύ ή εξαιρετικά σημαντικό να είναι διαθέσιμος ένας πωλητής λιανικής όταν τον χρειάζονται. (Salesforce)

16. Για το 68% των καταναλωτών είναι πολύ ή εξαιρετικά σημαντικό να επικοινωνούν με έναν πωλητή λιανικής που κατανοεί τις ανάγκες ή τις επιθυμίες τους. (Salesforce)

17. Το 44% των καταναλωτών γνωρίζουν περισσότερα για το προϊόν που ενδιαφέρονται απ’ όσα γνωρίζει ο πωλητής λιανικής που τους εξυπηρετεί. (Salesforce)

18. “If you make customers unhappy in the physical world, they might each tell 6 friends. If you make customers unhappy on the Internet, they can each tell 6,000 friends.” (Jeff Bezos)

*Σημείωση: Tα στοιχεία προέρχονται κυρίως από έρευνες στις ΗΠΑ. Στην Ευρώπη ή στην Ελλάδα, οι αριθμοί και τα ποσοστά είναι πιθανό να διαφέρουν λίγο. Οι τάσεις, όμως, είναι κοινές και τα συμπεράσματα είναι ξεκάθαρα!

Υπάρχει λύση για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σήμερα ώστε να ενσωματώσουν αυτές τις τάσεις και να είναι ανταγωνιστικές, βιώσιμες και κερδοφόρες;

Η απάντηση είναι ΝΑΙ.
Το Πρόγραμμα Αφοσίωσης Πιστών Πελατών CASHBACK SOLUTIONS
Ως παγκόσμιο Shopping Community με εκατομμύρια μέλη, το Cashback World προσφέρει προνόμια τόσο στους καταναλωτές όσο και σε εσάς ως συμβεβλημένη επιχείρηση. Τα μέλη επωφελούνται από Cashback και Shopping Points με κάθε αγορά σε εσάς. Τα μέλη εξαργυρώνουν τα συλλεχθέντα Shopping Points έναντι εκπτώσεων σε δικά σας Shopping Point Deals.

Εσείς ως συμβεβλημένη επιχείρηση διαφημίζεστε σε ευρεία κλίμακα, αποκτάτε νέους πελάτες και τα μέλη σάς αναζητούν ενεργά, επειδή από εσάς λαμβάνουν τα προνόμια του Cashback World.

​Τα Cashback Solutions είναι για εσάς το τέλειο εργαλείο για
  • Αύξηση του κύκλου εργασιών
  • Απόκτηση νέων πελατών
  • Δημιουργία πιστών πελατών
  • Στοχευμένη προσέγγιση της ομάδας-στόχου
  • Πληροφοριακή ανάλυση των στατιστικών της επιχείρησής σας
  • Αυξημένη ικανοποίηση πελατών
  • Δημιουργία πρόσθετου εισοδήματος

Δείτε περισσότερα εδώ: www.cashback-solutions.com/gr
και επικοινωνείστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες και μία δωρεάν συνάντηση για να σας ενημερώσουμε εδώ: plirofories00@gmail.com

Picture

0 Comments



Leave a Reply.

      Ας γνωριστούμε καλύτερα...

    Submit

    L-TEAM

    Launching People
    γιατί κάθε όνειρο αξίζει μια ευκαιρία..


    ΑΡΧΕΙΟ

    March 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    August 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    August 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    August 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014


    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    All
    ECredit
    Thinking Out Of The Box
    Κείμενα Συνεργατών
    Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
    Οι σκέψεις μου
    Περί Εμποδίων
    Περί Ευτυχίας
    Περί Ηγεσίας
    Συμβουλές Ανάπτυξης
    Το παιχνίδι του Χρήματος


    RSS Feed



Proudly powered by Weebly